Tänk om...

Jag antogs till Polisskolan någon gång på 90-talet. Jag tackade dock nej, läste lite psykologi och jobbade med missbrukare. Jag vantrivdes aldrig, men något saknades. Om det inte varit för ett gäng bra arbetskamrater hade jag aldrig överlevt med en normalt fungerande hjärna. När jag till slut hoppade av fick jag helt oväntat fast jobb som radiopratare ganska omgående.

Ibland funderar jag på vad som hänt om jag tackat ja till att börja på Polishögskolan istället.

Var hade jag varit?
Vem hade jag varit?
Och med vem hade jag varit?

Svårt att ta reda på, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du hade varit Kling, sen hade du träffat Konstapel Klang och så hade ni gift er och levt lyckliga i alla dagar ... eller inte. Men det kunde ha blivit riktigt skoj att möta dig på stan :)

2011-12-19 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0