Finns det liv, finns det hopp (om en uppkoppling)

Jag är, för den som missade förra inlägget, stationerad på landet i några dagar. Jag ska ta hand om en liten gård med växter och djur. Nu är uppdraget påbörjat. Väder: Grått, lite regn, men med hopp om liiiite sol.

Efter att under förmiddagen iklätt mig rollen som dr Doolittle, promenerandes med en hund och två katter i sällskap, ner till hästhagen, så försökte jag återgå till mitt, relativt, vanliga jag. I den rollen så ingår bl.a att snoka i värdfolkets lådor och skåp. Inget upphetsande funnet, MEN en uppkoppling för min lilla laptop och vår gemensamma verksamhet är iaf hittad. Jag är inte strandsatt, jag kan hålla kontakt med omvärlden, jag finns! Hallelujah!

Nästa spännande moment: Funkar tjock-tv´n? Hur många kanaler finns det isf?
Återkommer med rapport.

Kommentarer
Postat av: Timo

Jag trodde du var på semester, men det kanske du är? Låter inte som vila i alla fall. Hörs!

2011-07-25 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0