Gatufest!

Gatufesten i Sundsvall pågår som bäst.
Jag bor på Gatufesten.
Det är inte så att jag är på festens alla event osv, nej jag bor verkligen på Gatufesten, inne på området. Även om jag inte vill vara med en endaste sekund så är jag med. Hela tiden. Från morgon till kväll. Puh!

Hursomhelst - Jag hade ju tänkt bifoga ett par bilder från gårdagens publiksuccér, dvs Petter och September, men som så många gånger förr när jag ska leka fotograf så går det, bokstavligen, åt helvete. Men å andra sidan så vet ni hur Petter och September både låter och ser ut.

Inser, såhär i skrivande stund, att ingen (troligtvis) saknar det jag inte lyckades med.
Inser därför också att hela detta inlägg blev helt meningslöst.

Well, babes! Idag är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0