Sånt där man äter

Lyfte luren och ringde till min gamle far.
Den primära delen av samtalet utspelade sig som följer:

Far: Vi ska precis till att äta.
Jag: Vad blir det idag?
Far: Det blir korv och... Och... Sånt där man äter.
Jag: "Sånt där man äter"..?? Makaroner?
Far: Nej!
Jag: Potatis?
Far: Nej!
Jag: Nähä...
Far: Äh, du vet vad jag menar...
Jag: Nej, det gör jag inte.
Far: Jo! Melon! Jag menar melon. Och sånna där vita fyrkanter. Med sallad.
Jag: Hoppas det smakar.

Jag ville inte fråga, men de där vita fyrkanterna är nog fetaost.

Kommentarer
Postat av: anna

låter väldigt likt min far det där:)

2011-07-04 @ 20:54:59
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: Fröken F

Hahhahahahhahahah, melon och korv??? Hoppas det inte var falu då!

2011-07-04 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0