Booooring!

Har ni sett den? Självklart har ni det! Använder ni den?
Jag har jobbat hårt på att använda den, lära mig osv, men nu är jag tveksam.
Jag snackar naturligtvis om applikationen till mobilen som publiceras på Facebook var du befinner dig. Om man hade presenterat den här för 3-4 år sedan, hade alla skrikit om storebrorssamhället, kränkningar av mänskliga rättigheter och kanske något inlägg om hur det här kan användas av totalitära stater. Men idag är det annorlunda och en hel drös av lallande, jagsvaga dumskallar (undertecknad som ex.) har naturligtvis hakat på, desperata efter att försöka ge sken av att leva rika och spännande liv. Men efter en tillbakablick på vart jag landat så tror jag att jag fr o m nu avstår. Jag, och mitt liv, är helt enkelt inte tillräckligt intressant.

Lördag 14.30 Magnus är på Dressman. Gilla!
Lördag 16.30 Magnus är på Gotlandsbåten. Gilla!
Lördag 21.30 Magnus är på Tönnebro Värdshus. Gilla!
Lördag 23.45 Magnus är på Toaletten. Gilla!
Lördag 00.48 Magnus är på soffan. Gilla!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag läser nog hellre det, än t ex "christoffer är i sängen med milena". hämtad direkt från verkligheten, och INTE sånt jag vill veta:)

2011-06-20 @ 21:37:26
URL: http://annawashere.wordpress.comn
Postat av: Magstar

Utan att förstå innebörden fullt ut, så låter det inte kul. Kram

2011-06-26 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0