Jag, människa som finns. Just nu.

Jag börjar få problem med de där nummer- och bokstavskombinationerna som man ska fylla i för att bevisa att man är människa, och att man finns,så fort man använder ett formulär. Jag vet inte om det är min syn som håller på att bli sämre eller om nummer- och bokstavskombinationerna rent generellt börjar bli svårare att tolka för att robotarna har blivit smartare.

 

Det känns som en oroande utveckling eftersom jag inser att  robotarna antagligen kommer att vara smartare än vad jag är om några år. Då lär jag aldrig kunna bevisa att jag är människa. Och att jag finns. Hujedamej.


Kommentarer
Postat av: "Tejne"

jag hatar de där siffrorna som inte går läsa. fyy.

2011-06-27 @ 16:53:00
Postat av: MAGSTAR

Hårda bud :)

2011-06-27 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0