På Café

Solen skiner. Jag har flyttat ut verksamheten till ett café. Bredvid mig sitter en kille och Facebookar (ja, det heter så på min blogg denna söndag). I tio minuter har jag försökt att snegla fram vad han heter så att jag kan poka honom på Facebook från sätet bredvid.

 

Det kändes som en rolig idé i början men nu verkar han mest lite stirrig över att jag sitter och sneglar på hans skärm och idén börjar kännas sådär. Kanske kan man lätta upp stämningen genom att poka honom på riktigt med en IRL-poke? Eller...?


Eftersom han sitter och läser på Giffarnas (fotbollslag i Svall) hemsida så har jag nu bestämt mig för att låta bli. Mina fördomar säger mig att fotbollsentusiaster inte har någon humor.

Kommentarer
Postat av: Ronny och Ragge

Sluta poka börja pöka!

2011-06-26 @ 23:39:54
Postat av: Martin

Dessa fördomar. Ojoj. Men känner igen mig. ;)

2011-06-27 @ 16:54:12
Postat av: MAGSTAR

Tack och Tack.. :)

2011-06-27 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0