Sol, söndag, svett och vem jobbar?

Vem lyckas boka tre extrajobb + ett 50-årskalas, på en och samma helg, då det är kanonsol, 30 grader varmt och en båt, bunden vid land, guppar på vattnet och ropar "Maaaaagnus. Kom hiiiit och åk med mig..."..??

Som ni redan fattat är svaret: Jag, eller Magnus eller Magstar.

Tre av de fyra punkterna är redan avklarade. Nu väntar den sista. Kl 16 har Travet (vad kan en travbana ha för firmanamn? AB Trav & Galopp, kanske..?) köpt mina tjänster, så då ska jag svettas offentligt, inför publik. Som man bäddar... Båten får vänta...


Ps. Klockan 07.20 var det 25 grader varmt... Nu är det varmare...

Kommentarer
Postat av: Timo

Den blonde radiomannen grät hela vägen till banken. ;) Kram

2011-06-13 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0