Jag konstaterar att...

... jag verkligen gillar mitt jobb. Jag kanske borde ha ledsnat efter alla år, men icke.
Så gott som alltid så har jag kul på jobbet. Om det strular med annat (trivialiteter som kärlek, ekonomi, dyrt kilopris på tomater, fetma osv) så skjuts det oftast åt sidan då jag får ta itu med mina uppgifter. Känner mig lyckligt lottad.

Apropå det så har jag idag tackat nej till ett jobb i Stockholm. Jag skulle ha varit kvar i företaget, men sysslat med annat under en period. Nu fortsätter förhandlingarna med nya uppgifter på hemmaplan. Det blir, som det verkar, nytt jobb på gammal arbetsplats. Åtminstone fram till årskiftet, sedan får vi se...

Har f ö gjort en "Loppisrunda". Kom hem med en ganska schysst bordslampa (alltså en sådan man har stående i fönstret). Ett lämpligt fynd då Ikealampan som köptes för knappa två år sedan helt plötsligt slutat fungera.

Det var väl allt för nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0