Bevis!

Som en blixt från en klar himmel så kom jag på att mitt körkort snart slutar gälla. "Jag måste fotografera mig och skicka iväg bilden med nödvändiga handlingar" tänkte jag lite lagom formellt. Sagt och gjort. Jag spatserade iväg till en fotograf och lät blixtarna från kameran piska mitt ansikte... Ja, jag säger då det. Fy fabian (svär som Pippi) hur jag ser ut. Jag har undvikit all form av föreviganden, typ bilder, en längre tid. Jag inser nu att den strategin har varit helt korrekt.

Mina damer och herrar! Såhär ser jag ut numer, med dubbelhakor och allt..



Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA!!!

själv ser jag ut som onda dockan på mitt leg...

2011-11-24 @ 21:27:17
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHA själv ser jag ut som onda dockan på mitt leg...

2011-11-24 @ 21:28:00
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: Evian

Neeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!! Nu ljuger du!!! Kram

2011-11-24 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0