Ibland hatar jag människor

Efter en sjukt stressig start på veckan så hinner jag med en buss ner mot stan. Jag tränger mig in i buss nr 4 med ren vilja. Det luktar svett. Igen. Misären upprepar sig varje dag. En sur kärring hepatithostar mig rakt i ansiktet och ber inte ens om ursäkt. Jag känner mig matt. Blir så trött av sån här skit. Ibland hatar jag männsikor.

Men nu är det i alla fall kväll.


Ber lite om ursäkt för att jag skriver "A", men inte "B", om vad som händer i mitt liv (se tidigare inlägg), men jag kan inte berätta ännu. Det är f ö inget banbrytande eller märkvärdigt, bara en förändring.

Kommentarer
Postat av: Lajnuss

Vi har ett visst tålamod, men det är begränsat. Vi väntar ett tag till sedan bränner vi din blogg!

2011-11-01 @ 19:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0