Det hände en tisdag i september

Igår hände det grejer på Esplanaden. Förutom att tvätta tre maskiner tvätt så lagade jag mat, lade i matlådor och frös in! Jojo, ni läste rätt!  Flera gånger tittade jag chockerat på mig själv i spegeln och frågade om jag gått och blivit fattig student igen, men nej, ack nej.. Jag har tydligen bara blivit en välartad farbror utan anledning. Hippsomhapp! Fattas bara att jag ska börja göra äppelmos och såpskura golven, hann jag tänka, för vad såg jag??!! Där stod ju flaskan med såpa och väntade. Vojvoj!


Mon dieu, my friends.
Jag blev en Stepford wife.
Idag måste jag återställa allt till det vanliga.


Kommentarer
Postat av: Mia

Domestic goddess ... mmm varför inte.

2011-09-14 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0