Fettmode?

En sak är i alla fall säker. Socialt umgänge och extraknäck (där mat & dryck är i fokus) är fina fisken för en finsmakare som jag.

De senaste två veckornas myckna ätande, både med middagar tillsammans med vänner och inför publik i umgänge med en kock och en sommelier, visar på att jag rör mig i rätt sällskap. Iaf i förhållande till smaklökarna. Förrätter, varmrätter, kött, fisk, vegetariskt och desserter, allt kombinerat med goda drycker, har dansat runt i min mun och svalj för att sedan halka vidare ner till magregionen. 

Jag sammanfattar det hela som ett himmelrike om man, som jag, gillar mat.

Nu visar dock "säkra källor" att jag har ätit upp mej en sisådär arton till fyrtio kilo.

Det, små älsklingar, är vad jag kallar den optimala uppladdningen inför beach 2012.

Meh! Ursäkta? Hallå! Hörde jag rätt?
Var det nån som sa att ett fettmode är på ingång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0