Jag är både listig och smart

Ungefär klockan fem när jag har svurit och muttrat bittert hela eftermiddagen så ringer en vän.

- Hej Magnus, vad ska vi göra ikväll?
- Helst något kul. Jag behöver det.
- Vadå?
- Jag har arbetat fram tre alternativ. Du får välja fritt mellan dem.
- Okej, låt höra.
- Det ena är att du följer med till stugan och tar upp båten. Det andra är att du hjälper mig med att städa lägenheten. Det tredje är att gå ut på stan, hitta ett hörn på en restaurang med fin bar, dricka ett par öl eller en flaska vin.
- Hmm. Svååårt. Jag väljer det där med restaurangen.
- Ja ja, säger du det så.

 


Kommentarer
Postat av: Danne

You partyanimal! Hoppas vi ses på lördag. Partyparty! Kraaaaaam!

2011-09-15 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0