Pyrt till...

"Jag tål inte sprit" var en av gårdagens meningar under den tidiga kvällen i ett samtal med en god vän. Sanna mina ord, det stämmer, men hur kommer det sig då att jag, och nyss nämde gode vän, drack både en, två, tre, fyra, fem, sex och sju drinkar, samt ett par flaskor vitt under gårdagskvällen? Gud så dumt, men ack så trevligt när det skedde.

När vi under de tidiga morgontimmarna , efter besök på tre olika nöjesetablissemang, vinglade hemåt så såg vi den här bilen parkerad. En klassisk "rapevan", en gangsterbil. Självklart började vi genast slänga misstänksamma blickar omkring oss och sedan småsprang vi från platsen. Men som den mycket ansvarsfulla medmänniska jag är, gjorde jag såklart även min medborgerliga plikt och ringde 112 för att rapportera in seriesexualsadistmördarens position.

Jo, jag vet. Ni behöver inte säga det. Det finns det en felmariginal på någon ynka liten procent, där ägaren inte stämmer in på ovan nämnda profil, där det bara är jävligt dålig smak som ligger bakom valet av fortskaffningsmedel. Men det är ju inte värt att chansa. Eller hur? Jag sa: Eller hur?



Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Jag är med dig. jag skulle springa om det kom en sån där bil. Har kanske sett för många filmer.

2011-09-20 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0