Starstrucked

Gårdagens show med Klungan, "Se oss flyga fram över scenen i fruktansvärda hastigheter", var fantastisk. Har du möjlighet att se den så ska du göra det. För dig som är inte hört talas om Klungan så är de upphovsmän till radiosuccén "Mammas nya kille". Vet du inte vad MNK är så har du missat något vitalt. Kolla!

Hursomhelst - Efter föreställningen blev det en krogsväng, och tro´t eller ej, men helt plötsligt så kommer de fyra i Klungan in på stället vi hängde på och gör oss sällskap runt bordet. Jag erkänner att jag (som ändå träffat de flesta s.k kändisar i vårt land) blev lite starstrucked, vilket jag aldrig annars blir. En otroligt trevlig kväll blev det iaf.


Klungan i köket på rest. Oscar.


Kommentarer
Postat av: Mia

Inte så märkligt ... jag menar vem skulle inte vilja hänga med dig <3

2011-09-08 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0