Tankeläsning

Erfarenhet u know. Jag har lärt mig en sak när det gäller idéer. Om jag inte skriver ner dem med en gång glömmer jag bort dem. Det slår aldrig fel. Annars kommer jag ihåg att jag att jag haft en bra idé, men utan att komma ihåg vad den gick ut på. Till följd av detta skriver jag numera in saker i min android, på post-it-lappar och på en del  andra ställen. Idag vaknade jag med laptopen bredvid mig i sängen. Jag hade plitat ner ett ord.

Tankeläsning
Det var allt.

Jag vet inte vad jag hade kommit på, om det gällde en program- eller inslagsidé.
Eller något helt annat.

Tankeläsning.
Undrar vad jag tänkte.

Kommentarer
Postat av: TJ

Det där låter väldigt bekant. INte ordet, men glömskan.

2012-02-09 @ 14:54:42
Postat av: Mattias T

Det kanske inte var din tanke. Du läste den bara... Så frågan är väl snarare vems var den.

2012-02-11 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0