Lost

Alltså. Jag har varit en hel del i Sthlm, men nu när jag bor här så inser jag att "kille från landet" alltid bott på hotell nära den plats där "han ska vara" eller "alltid umgåtts med dem som vet vart man är på väg". Jag fattar ingenting. Jag kollar på de olika linjesträckningarna varje gång jag åker t-bana. Jag har noga kollat vilka bussar som går precis dit jag ska.

Idag när jag satte mig på bussen till Radiohuset så tänkte jag: Jag kommer aldrig att gå hem, för jag kommer inte att kunna hitta tillbaka. St. Eriksgatan, Odengatan........ I´m lost... Vaknar till vid Banérgatan. Sedan står stora fula Radiohuset där och väntar. Tror jag ska köpa en karta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, testa telefonen. Har karta, gps och kompass ju. Lyckas hitta hem mig för det mesta :)

2012-01-12 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0