Ut ur dimman...

Natten har kommit. Jag skulle har varit i Radiohuset på Gärdet med kollegorna Jenny & Peter just nu, men min status är fortfarande inte den allra bästa, men känslan är att det går åt rätt håll. Jag har iaf kommit på plats i nya lyan. Jag trivs alldeles förträffligt och fascineras, som den lantlolle jag är, hur stadsdelen där jag bor har nästan allt. Det finns mer i den här stadsdelen än i hela Sundsvallstad. Jag har lyckats hitta nästan allt jag behöver utan att en enda gång åkt in till själva stan. Jag har t o m lyckats med konststycket(?) att komma i kavaj från Norrland och köpa en vinterjacka i Stockholm...

Jag beklagar det knapphändiga bloggandet, men så snart jag är upprätt och feberdimmorna skingrade så ska jag skärpa upp mig en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0