Brottning

Jag brottas med mig själv. Just nu står jag i partär, men ett midjebälte är att vänta, kanske följt av ett nacksving eller ett krysstag. Jag står som en åsna mellan två hötappar. Förhoppingsvis är det snart över.

Jag har suttit i förhandlingar med min arbetsgivare. Frågorna var: Ska jag jobba kvar i Sthlm eller ska jag flytta norrut igen. Eller: Ska jag växeljobba mellan Svall och Sthlm? Och: Vad ska jag göra, vad blir mina arbetsuppgifter?

Vad vill jag? Jag vill ha det bästa av två världar. Två städer. Olika arbetsuppgifter = Variation.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag röstar på hötappen norrland! :) Om du undrar alltså.

2012-06-02 @ 22:11:50
Postat av: ÅF

Jag saknar dig i radio västernorrland. Vill höra dig då jag är vaken..

2012-06-03 @ 08:04:44
Postat av: Anonym

Klart jag undrar, Therese. Tack! ;)

Det känns lite skönt at vara saknad, AF. Jag kommer att höras igen "på hemmaplan". Tro inget annat. :)

2012-06-03 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0