Trendflört

Igår var ni 497 unika besökare på min blogg. Nästan 500!
Jag börjar få storhetsvansinne. Mer, mer. Fler, fler!
Vill förstå vilka trender som gäller. Vad som lockar läsare.

Tänk, tänk, tänk. Förtstå! Aha! Handling!

Slutsats och åtgärd:
I ett försök att få fler läsare till Magstar-bloggen så meddelar jag att detta fr o m nu är en sån där modeblogg där man delar med sig av vilka hår- och hudvårdsprodukter man använder.

Mina favoritprodukter är:
Duscholja (för kroppen).
Shampoo (för håret).

Nej, jag skojar bara. Jag tvättar mig sällan eller aldrig
Nej, skärpning. Ok, seriöst.

*harklar mig ljudligt*

Favoritparfym:
Jean-Paul Gaultier - "2", där flaskan inte ser ut som en överkropp.
Davidoff - Cool water funkar också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0