Hårda bud

Mitt lilla söndagsepos i bloggvärlden blir ett kort sådant.
Jag får helt sonika återkomma imorron om "kraften" är med mej.

Uttrycket "Hårda bud i Mellerud" är applicerbart på fler orter än så.
Har jag märkt.
Ramlade i säng vid 6-tiden imorse efter personligt rekord i antal timmar i krogmiljö.
Ett Champagne-kalas avrundade det vakna tillståndet, och ska jag vara ärlig så
har jag fortfarande inte återkommit till normaltillståndet.

Hänfaller därför till en bakåtlutande ställning för insupande av rörliga bilder och
en Martini Bianco. Må våra stigar på nätet korsas snart igen. Pöss.


Kommentarer
Postat av: emma

oj jobb imorgon eller?

2008-08-31 @ 21:28:21
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Uffen

Önskar dej bra vecka. Du kanske behöver den för att orka med nästa helg.

2008-08-31 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0