Kamera

Eftersom sommarstugor är så dyra så investerar jag i annat.
Jag har köpt en ny kamera. En Konica Minolta Dimage A-200.
Fråga mej inte varför. Nån fotograf blir jag aldrig.

Till saken: Eftersom jag tycker den är småfräck, och att jag vill "glänsa" lite, så skulle jag vilja lägga ut en bild på kameran. Men HUR bär man sej åt för att fotografera kameran med kameran? Fattar ni?

Får fundera vidare på det där...

(En minut senare)

Kom på att jag kan googla!!  Såhär ser den ut:



Fin va!?
Ha en grejjt dag idag. Ok!

.

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Ser fin ut, och märket förpliktigar. Om priset var bra så gjorde du nog ett bra köp. Väntar andäktigt på bilder. :)

2009-08-08 @ 00:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0