badkrukan är död.. leve badkrukan !

Det är knappt jag tror det är sant.. Badkrukan har en renässans.. Jag har badat igen !!
Naturligtvis är det vädret som spelar in, men sällskapet påverkar också.. Idag var vi ett helt litet gäng som lät vätan svalka våra solvärmda kroppar. Ibland är grupptryck inte att förakta..
Peter, Sofia, Alex, Anna ochWille skapar tydligen det tryck jag behöver för att ta mej ner under vattenytan. Å andra sidan så börjar jag undra om det är jag själv som mentalt skapat "den fega uslingen" ? Jag har alltid gillat att bada, men bara för att jag tvekat då vattentemperaturen inte passat så har den där badkrukan blivit en del av min personlighet. Funderar allvarligt på att dränka densamma... Jag trivs som vattendjur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0