Det var väl allt...

Dags att avrunda nätverksamheten för idag..
Hemkomsten från jobbet blev en trött fabrikation. Efter hundpromenad, modell längre, och en lättare middag, så hamnade jag på rygg framför Tv´n och somnade.. Jag glömde totalt att jag skulle träffa en kompis, som iofs gjorde sej påmind genom att ringa på dörren och kräva vin, och i glömskan föll också att jag skulle hjälpa ytterligare ett par kompisar/vänner med att installera en Tv och surroundanläggning. Även detta blev jag påmind om, och lite lätt vindimmig lät jag mej fraktas till platsen för installerandet. Det hela avlöpte väl med hjälp av lite rödvinsmetodik..

Nu ska jag tvaga min lekamen, sanera garnityret och göra mej redo för morgondagens små upplevelser och äventyr. Ser fram emot att träffa Daniel (en ny bekantskap) som besitter kunskaper som gör mej nyfiken.. Jag hoppas skönhetssömnen funkar, trots att den inte gjort det förr.. Det sista som överger en är hoppet.. Nu hoppar vi i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0