Kö och lax

Vaknade på min allra sämsta sida.. Låg kvar en kvart extra för att slippa träffa mina s.k "sambos".. När det tystnade i hallen klev jag upp för att gå till duschen.. Den var ockuperad av Fredrik (som tydligen slaggat kvar på soffan) som inte gjorde sej nån brådska.. Vafaan !! Måste han duscha 07.15 när han inte ens har ett jobb att gå till !! Måste han störa min morronrytm !! Jag klarar inte att köa till badummet på morronen !! Grrrr... Sket i att duscha, tvättade av mej snabbt, fixade håret, borstade tänderna.. Innan jag gick så skulle jag hämta min lunch-lax.. Den var borta !! Fattade snabbt att en av mina två "sambos", än en gång, missförstått ett budskap och ätit upp den.. Budskapet löd: "Jag har gjort en fisksås på gräddfil som står under min lax, du kan ta lite om du vill" (eftersom jag visste att hon också köpt en bit lax..).. Hon tog både sås OCH lax !! Satan !!

Bagateller kan tyckas, men för mej var det två veritabla katastrofer innan jag ens kommit till sans..
Nu ska jag döda nån så blir allt bra...

(Jag ska vilket år som helst gå i terapi för mitt morronhumör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0