Suntag ! Jawohl !

Idag är det en sån där dag då jag bränt så mycket energi på att ta mej upp till ytan att när jag väl är där så är det  slut på bränsle och även på dagsljus.. Imorgon är en annan dag..

Om jag på ett enkelt sätt sammanfattar dagen så handlar det om bidande av tid, glass med kolasås från Australien, och en sväng på Ikea.. Jag och min kamrat Johan satt och bara irriterade oss på omvärlden. För att dämpa svårmodet, eller kanske för att ta svårmodet till den yttersta gränsen, så tog vi beslutet att åka till Ikea för att köpa nya ben till Johans säng.. Vi bär bägge omkring på en sorts avsky för trängsel och "white trash", bägge delarna finns representerade inom möbeljättens blåa väggar. Allt avlöpte dock väl. Tro´t eller ej, men när vi kom till kassan så var det jätteköer till alla kassor utom en som var tom, naturligtvis valde vi den.. Det var så märkligt att jag ett tag trodde att det var typ "Dolda kameran" eller nåt  som spelade oss ett spratt, men  om så vore: Vad var sprattet ??

Vi firade vår överlevnad genom att köpa glass, fixa kaffe och inta detsamma sittandes på golvet i Johans vardagsrum. Möbler är överskattade.. Överskattat är det inte att äta gott som avslutning på helgen. Därför har även det momentet hunnits med sen hemkomsten till den lilla tråkiga staden vid kusten...

Kommentarer
Postat av: prillan

White trash?
Är inte det såna som du, och i så fall din "kompis"?
Såna som tror dom är nåt mer än andra?
Typiska svenskar helt enkelt.

2007-10-14 @ 19:53:44
Postat av: Ricky

Men du Prillan. Typiskt svenskt är väl att skriva anonymt och tro massa saker om andra människor som du inte känner. Du tycker uppenbarligen att det är genant att vara svensk, så dra då. Läs hela bloggen kanske du får en anna helhetsbild som jag gjort.

2007-10-14 @ 22:12:46
Postat av: Madde

Blev identifikationen för stor ?? Shut up & suck prillan.

2007-10-14 @ 22:20:19
Postat av: prillan

:-))

2007-10-15 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0