Carouschka

Ett av mina intressen är inredning. Jag läser tidningar, springer i butiker, på loppisar, kollar hur människor i min närhet har inrett sina hem osv. Det är lätt att bli fördömande, tro att man är förmer och vet nåt bara för att man har det som uttalat intresse.. Jag har med tiden lärt mej (och accepterat utan problem) att var och en får ha det som man vill. Personlighet är faan viktigare än alla trender i världen. En bra insikt tycker jag själv.. Jag har inte kunnat sätta ord på det hela, men igår läste jag en tidning där arkitekten, inredaren och konstnären, som bl.a ibland är med i Tv 3´s "Från koja till slott", Carouschka Streijffert uttalat sej. Hon sa: "Allt som heter trender är ute. Varje individ måste få göra sin egen miljö till en trendfri zon som är personlig och anpassad til vars och ens hushållskassa. Tycke och smak är en fråga om personlig estetik".. Låter bra det... Schysst förnamn har hon också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0