NÄÄÄÄ

Jag är ganska värdelös. Tekniskt i alla fall. (Annars är jag oftast briljant).
Jag sitter vid datorer när jag jobbar, jag t o m använder dom.
Jag sitter även hemma och bl.a bloggar, läser tidningar osv vid min dator.
Men så snart minsta grej uppdagar sej som jag inte gjort förr så blir jag helt rudis.

Exempel: Även jag skulle vilja lägga in en och annan länk ibland, en video, en låt..
Klarar jag av det?? NÄÄÄÄ...
Jag ser "instrumentet"/ikonen för att göra det, men fattar jag hur det går till? NÄÄÄÄ.

Jag läser en del andra bloggar. Jag tycker det vore najs att kunna länka till dom.
Kan jag göra det? NÄÄÄÄ.
Nu har nätverket börjat spöka igen. Kan jag fixa det? NÄÄÄÄ...
So I am a mongo? JÄÄÄÄÄS.

Kommentarer
Postat av: Elliebilletekniksnille

Dudududu här kommer räddaren i nöden.



Du skriver ett ord t ex här. Sen markerar du härordet så det bli blått, då "tänds" länkknappen och då klickar du på den och fyller i länken och då blir det så där snitsigt att man klickar på ett ord och kommer till en länk.

Din vän och numera teknikfreaket : )

2008-07-15 @ 13:14:36
URL: http://elliesworld.blogg.se/
Postat av: Magstar

Ok.. Jag ska försöka... Thanx babe.

2008-07-15 @ 13:30:34
Postat av: Magstar

DET FUNKA!!! 1000 tack....

2008-07-15 @ 13:41:08
Postat av: Ellie

Visste väl det... ; ) Faan vad nöjd jag känner mig nu när jag för en gångs skull kan briljera inom teknik....

2008-07-15 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0