Ozzy och ett mobilt bredband

Det blev en konstig dag idag. Har mått lite "tjyvens" från morron till kväll.
Kan inte påstå att det egentligen hänt nånting. Det enda som hänt är att jag
numer innehar ett s.k "mobilt bredband". Det där med Tv-reklam är farligt.
Fördelen är att jag fr o m nu kan nå bloggen, alla porrsajter och mina mail
var än jag befinner mej.

Det blev ingen "dagens låt" igår. Det blir ingen låt idag heller, men väl nån sorts
mix (eller nåt) som man dessutom kan dra på smilbanden åt.

Historien är som så: I slutet på förra seklet var jag på en konsert med Ozzy på
Hovet i Sthlm. Låt nu inte namnet Ozzy skrämma er!! Konserten började med det
som ni kan se via länken. Jag skrattade och imponerades åt Ozzys humor och
distans den gången, och jag gör det fortfarande. Häräräniskaklicka.


Kommentarer
Postat av: Gustaf G.

Suveränt roliga inklipp. :-)))

2008-07-22 @ 23:48:59
Postat av: Hannes

Jävligt cool. Trodde man ju inte om Ozzy. Hahaha.

2008-07-23 @ 00:49:37
Postat av: Stefan E

Ozzy is da shit....Fjäl dansar o ler

2008-07-23 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0