Snipp snapp snut, helgen slut + Dagens låt

Jag borde ta mej i hampan och skriva ett långt inlägg och berätta om helgen.
Jag borde berätta om "Bryggfesten" hemma hos Göran där jag sammanstrålade med "gamla bekanta". Älskade Ellie, Britta, Laila, Maria, Lasse osv.. Jag borde också berätta om mina kvällar på Stadsfesten, om alla människor jag mötte där, såsom Sara, Dennis, Conny, Niklas, Linda, Eva, Jonas, Pelle, Lena osv osv... Jag borde berätta om känslor, glädje, lite sorg, ett och annat konstaterande.

Jag borde inte berätta om alla drinkar, alla vinglas, alla jävla cigaretter och minnesluckor. Därför hoppar jag över det, men med reservationer för att kanske återkomma till det som hände nån annan dag, en dag då kroppen inte längre är dränerad på all energi. Avslutar med en låt ni kan ta med er. Kate Perry - "I kissed a girl"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0