Svinis?

Jo, jag vet. Det har varit mycket att göra ett tag. Inspirationen till bloggande har varit synnerligen begränsad. Just nu ligger begränsningen i en värsta sortens förkylning. Jag försöker intala mej att det absolut inte är ett förspel till "svinis"...

Redan i fredags så signalerade kroppen att "det är nåt på gång", men med hjälp av Treo-comp, några stadiga drinkar och en öl så lyckades jag, trots allt, ta mej ut för att vara med på The Confuisons releaseparty på "Våningen". Nice.

Dagen efter, dvs igår, så var det release igen, men utan party. Det var snoreländet som gjorde en storstilad entré, tätt följd av farbror Feber och tant Skallebank. Hujedamej.

Så nu ligger jag här uppkrupen i soffan och kramas med snorpapper, Nezeril och Alvedon. Wish me luck!Svinis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0