Att vara snäll, det nya vitt (eller svart)

Måndag igen, och jag tappade tron på mänskligheten. Igen.
Det är lika jobbigt varje gång det händer.

Hörninini. Kan vi inte bara bestämma att fr o m NU ska alla vara snälla mot varandra? Vi bestämmer också att det är totalute att vara: Kall, drogliberal, cynisk, elak och att visa sina genitalier på nätet. Och att det är helinne att vara: Snäll, genrös, småblyg och ganska pryd. 

Hörrö Gud, eller kanske kungen, bestäm det. Görnä.
Annars blir jag deprimerad.


Kommentarer
Postat av: Farbror Frej

Jag röstar för samma!

2009-10-19 @ 12:54:11
Postat av: Thomas T.

Problemet är bara att det som du vill ska vara "helinne" inte riktigt passar din personlighet.

Småblyg och pryd har jag aldrig märkt att du är.

2009-10-19 @ 13:02:15
Postat av: Frida

Tänk om man skulle få bli helinne till slut.



Hoppas kan man ju alltid. Jag säger som du, Görnä! Nu, genast, nyss.



Får man inte ens vara lite ironisk ... bara lite?

2009-10-19 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0