Hej & G´natt!

Tänkte bara i all enkelhet avsluta helgen, och veckan, med att konstatera att jag ser fram emot vad som komma skall. "Nåt särskilt som ska hända?" undrar vän av ordning. Svar: Nej. Inte mer än att jag fortfarande flyter omkring i tillvaron och mår alldeles förträffligt, och jag vet fortfarande inte varför. Jag behöver inte veta heller.

Jag konstaterar att det händer "en del saker". Nya människor gör entré, vänner finns, jag "tar itu" med sånt som är nödvändigt, jag åker fram och tillbaka mellan Svall och Sthlm, jag är stark och redo för framtiden. Det mesta är ett resultat av mitt mående, inte tvärtom. Det känns stabilt! Imorgon är det måndag. Love, babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0