Oj oj oj oj oj....

Fattar inte vad det är för fel i huvudet på mej helt plötsligt.
Det måste vara sömnbristen. Allt jag tar i blir till feelbad.
Jag botaniserar i skivsamlingen för att hitta något glatt att lyssna på.
Väljer "Pavlos dog". Molltoner i släpande tempo och grå nyans.

Jag går till videobutiken för att hyra nåt Julia Roberts-substitut.
Kommer hem med en film om droger, död och pina.
Jag sätter mej ner för att fundera ut vad jag ska säga när jag inviger ett kulturevenemang.
Det slutar med att jag dödar kulturen och kyrkan i ett och samma andtag.

Funderar på att låsa in mej själv i ett madrasserat rum och kasta bort nyckeln tills jag blivit trevlig igen.

Men som läget är så vet jag bara inte om jag vågar vistas i enrum med mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0