På gränsen

Jag har under min konvalsens tagit tag i "det lilla helvetet" (menar inte min son).
Jag har betalat sådant som legat på efterkälken, en rekond på bilen, en lite skopa kvarskatt, några bankavgifter. Har som grädde på moset lånat ut en summa pengar till "en föredetting" i trångmål.

Nu konstaterar jag att jag har 24.52 på firmakontot och 64.20 på sparkontot.
Det känns både tryggt och stabilt att veta att det finns en buffert om något oväntat skulle hända, typ att jag blir  hungrig eller så.

Kommentarer
Postat av: Thomas T.

Du snackar! Du har alltid pengar! Men kul skrivet.

2009-09-22 @ 20:26:40
Postat av: MAGSTAR

Jag måste ju få "skarva" på min egen blogg, god damned it... :)

Klart jag har lite (liiiite) mer än ovan angivna summor.

2009-09-23 @ 11:49:44
Postat av: Stefan_E

Living on the edge... Ähhh skarva inte på nu Mange...du har bara de summor du delgivit oss...skaru låna en tjuga så hojta till..

2009-09-23 @ 12:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0