Sundaymood

Igår höll jag ett invigningstal (med framgång), bilen pajade, "Foppa" gjorde nån sorts succé och jag drack vin med min bästa syster. Idag är det söndag. På söndagar tar man "söndagspromenader". Således. Idag: Promenad med konsekvenser.

Hade jag varit tjej så hade jag kunnat hoppas på mensvärk, men nu har jag ingen aning om vad det kan vara. Dum som jag var så gick jag upp på Norra berget. På väg hemåt fick jag sjukt ont i min mage. Jag var tvungen att sätta mej ner i 10 min på en parkbänk nånstans på halva vägen och tycka synd om mej själv. Nu hoppas jag att jag bär på en okänd tvilling eller att det är såhär det känns när ämnesomsättningen börjar fungera normalt efter 25 år i olag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0