Ugh!

Nu är det höst. På riktigt.
Den genomsnittliga dygnstemperaturen är under 10 grader.
Hujedamej.
Eller inte.
Det känns ganska skönt.

Idag tog jag upp båten. Den trötte radiomannen vaknade till liv efter två stycken "upp till skrevet-bad" då även Björns (kamrat) båt skulle upp. Älvvatten kan vara en bra "refreshner" efter avslutat arbetspass, trots konstaterandet att om jag varit indian hade fått bära namnet "Lilla Russinpungen". 

Än en gång fick jag bevisat fördelen med att fortfarande gå omkring i kortbyxor, trots roade leenden, tvivelaktiga blickar, hånfulla kommentarer osv. Det börjar gå prestige i det här med kortbyxbärandet. Tror jag biter ihop ett tag till. Har ju ganska schyssta vader dessutom.

Kommentarer
Postat av: Cillan

Det låter kallt det där.

2009-09-30 @ 18:08:41
Postat av: Stefan

Stå på dig broder...tror snart jag kopierar det där....det kanske blir en stor folkmanifestation!! Vi följer dig likt massan som följde Forrest Gump i sitt joggande..." tänk dig Stora torget i Sundsvall 400 hundra huttrande kortbyxprydda individer den 12/12" vilket scenario ;))



Hepp!

2009-09-30 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0