Fredagsrapport

Jo, jag vet. Filmen i förra inlägget är gammal. Jag hittade den i en mapp i jobbdatorn som jag inte öppnat på mången god dag. Men lite kul var den väl fortfarande?
 
Det är fredag! Jag ska bara ta det lugnt. Lovar.

Inför sjukhusbesöket, som jag gjorde imorse, så fick jag läkarorder om att inte sova på hela natten. Tjyvsomnade 20 minuter, men annars satt jag där och ömsom blinkade, ömsom gäspade. En hel natts sömnbrist sätter spår. Jag är inte den piggaste medborgaren i landet. Det är märkligt det där att när man inte får somna, då blir man trött.

Sjukhusbesöket funkade. Besöket på min arbetsplast, efter sjukhuset, var mindre framgångsrik. Arbetstempot var i slowmotion. Saaaktaaaa....

Vad som händer ikväll är föga upphetsande, men lugnande. Festligheterna har avlöst varandra en tid, men nu ska det vilas. Kanske vilar hela helgen? Jag ska iofs på en stugvisning imorgon, men som det känns just nu så är det för många frågetecken runt framtiden för att jag ska våga bli stugägare. Men pengarna finns och jag har förvånat mig själv förr.

Tack för uppmärksamheten, på återseende och ha nu en finfin fredag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu råkar det vara söndag! Hög tid för ett nytt inlägg!

2010-06-06 @ 15:12:16
Postat av: MAGSTAR

Nöjd? Hahaha...

Jag satt vid datorn när din kommentar kom, Carro.

Snabb som blixten. Iaf ibland.

2010-06-06 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0