Kalendergossen

Det vore ju jävligt klädsamt om jag kunde skriva ett inlägg.
Har man en blogg, så har man en blogg.

De senaste veckorna har varit hysteriska. Jag ska inte dra hela kalendern, men jag har kombinerat arbete med extrajobb, föreläsningar i Stockholm, Galakväll i samma stad, umgänge med vänner och bekanta, bott på hotell, åkt tåg, festat, kraschat ännu en relation, plockat svamp, klippt gräs... Ja, listan kan göras lång och längre. Till råga på allt så ser det lika fullsmetat ut den närmaste månaden.

Helt ärligt. Jag vet inte hur jag tänkte när jag fyllde kalendern. Troligen var det horan i mig som såg tusenlapparna flyga in. Tvivlar på att det är värt det. Men, men... Som man bäddar får man ligga. Har man tagit djävulen i båten så får man ro honom iland. Ja, ni fattar.

Jag ska iaf försöka bättra mig, både vad gäller bloggande och fyllande av kalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0