Det är gott att leva

Då var jag där igen. Dvs i läget då jag inte hinner med mig.
Det blev en sväng till Sthlm iaf. Vojne, vojne. Hur orkar jag?
Tack Marcus, Kaj, Erik och Stefan.

Idag är det måndag. Valet satte sin prägel på morgonshowen i P4.
Tro´t eller ej, men jag blev tvungen att tänka. Att snacka med politiker
kräver mer än bara rutin och energi.

Kvällen har spenderats på ett av stadens mat- och nöjesetablissemang.
Vinprovning stod på schemat. Massor av vin i alla färger skulle smakas.
Ett glas och en mugg fick man i handen. Glaset skulle man dricka ur, muggen
skulle man spotta i. Ursäkta en halvalkis, men spotta ut har aldrig varit min grej.
Avrundade med ännu mer trevligt sällskap och en italiensk buffé. Gott!

Så nu sitter jag här trött och lite lagom pruttfull en måndagkväll.
Det är gott att leva.

Kommentarer
Postat av: Thomas T.

Du. Ta det lite lugnt. Du flänger omkring för jämnan. Kram.

2010-09-21 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0