Ryggen

Jag har den senaste veckan uppnått nya höjder av stelhet i min rygg, och jag lider. Jag lider som bara en man kan göra. I det tysta. Tills nu. Jag känner mig som en knotig gammelbjörk i kroppen. Jag behöver massage, men ingen fjösig spaanläggningsmassage. Det skulle bara vara oerhört provocerande att gå och betala 500 spänn för att någon hälsomänniska med solariebränna, lila pikétröja och mild röst ska knåda mig på ryggen i en halvtimma. Jag behöver en hårdhänt jävla rallarknådning. Jag behöver en omgång som lever i gränslandet mellan massage och ett kok stryk. En sån som skulle få en hamnarbetare att gråta som ett barn och ett finskt hård-homo att be om nåd. Typ. Något annat har inte en chans mot min stelhet och mina knopar. Basånivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0