NeverNeverBand on stage

Gårdagen var en stor dag.
Jag må vara både högljudd och kaxig emellanåt, men mest är det bara käften som går.
Sedan ett halvår ingår jag i farbrorkonstellationen "NeverNeverband". Vi är fyra killar/
farbröder/gubbar som börjat spela musik tillsammans. Jag sjunger, Mange lirar trummor,
Peter bänder gitarrsträng och Stefan trakterar bas. Vi har repat sisådär en gång i veckan.

Igår var det premiär. Första spelningen inför publik.
Jag har gjort det tusen ggr förr, men inte det senaste 10-15 åren.
Jävlar i min lilla låda vad spänd och nervös jag var.
Jävlar i min lilla låda vad bra det gick!
Ursäkta min ödmjukhet, men jag sjöng som en Gud. Nästan iaf.
Grabbarna briljerade som de ekvillibrister de är.

Det är detta jag lever på idag. Går omkring på små moln och älskar mina medfarbröder.

Kommentarer
Postat av: T

Det var grymt bra! Visst fan inte att du kunde sjunga så djävla bra. KUL, Mange! Kram.

2011-06-04 @ 18:45:09
Postat av: Bright

Men fan vad roligt!:)

2011-06-08 @ 11:20:30
URL: http://brightversusvrlden.blogspot.com/
Postat av: Bright

Men fan vad roligt!:)

2011-06-08 @ 11:20:46
URL: http://brightversusvrlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0