Jag är trött

Jaha då var det dax igen. Kvällstidningarna ger Harald Treutiger rubriker. En bild på Harald och rubriken "Häcklad av sin vän i tv". Förra gången var rubriken "De tycker jag är för ful". Han får inga jobb och hans polare skojar. Stackars Harald...

Jag säger då det. "Lägg ner" har jag lust att skrika rätt upp i ansiktet på honom. Han är inte för gammal eller för ful, han är helt enkelt för kass. Jag tror det är där skon klämmer. Det och att han bara haft sisådär 38 tittare i sina senaste program.

Mediavärlden kryllar av fula människor som får tåla skoj. Bit ihop och sluta gnäll. Folk får sparken varje dag utan att en jävel bryr sig men på nåt sätt har herr T fått en motorväg rakt in till kvällspressen där han kan gråta ut, gång på gång,  sin bitterhet i en förhoppning om att någon ska börja gå runt med en lista i en "Rädda-Harald-kampanj".

Jag är trött på dig, Harald. Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0