Spänd och rastlös

Har precis avslutat en kortare utbildning med ett gäng mediastudenter. Kul.
Ungdomlig entusiasm och lust att lära smittar och triggar en farbror som jag.

Sitter nu på spänn, och lite rastlös, vid mitt skrivbord.
Försöker "pricka av" allt som finns på min "doinglist". Den är lång.

Veckans tripp till Stockholm närmar sig. Sedan en tur till Gotland, till bästa ungen och en filmpremiär. Det är därför jag känner rastlösheten. Spänningen finns där av andra anledningar. Blir det hufvudstaden som jag sätter ner mina pålar i efter årsskiftet? Godtar de mina krav? Hur blir det isf med nya lyan i staden av sten? Vad blir alternativet i Stockholm? Försöker tänka på annat. Det är svårt. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0