Fullt upp och nåt skit i kroppen

Som rubriken antyder så skulle läget kunna vara bättre. Har jobbat de tre senaste dagarna med feber i kroppen.
Vem orkar eller vill vara sjuk?
Har man slängt upp bollarna i luften så får man plocka ner dem också. Dagveckan är slut. Nästa vecka väntar sju nattpass. Men först en helg.

Hörde Jonathan Johansson live idag. Har inte riktigt gillat honom fullt ut, men live var han riktigt bra. Sveriges Radio är inte så dumt ändå. Anna Ternheim, Ane Brun och nu Jonathan (och ett gäng andra artister). Gratis. Live. På lunchen. I Radiohuset. Grejjt.

Käkade lunch med Snygg-Emil idag. Trevligt. Bra kille det där.

Ska softa i helgen. Hoppas hinna träffa min gamle far som är i storstan på frackmöte.
Längtar till Gotland just nu. Inser att jag aldrig kommer att bli fullfjädrad stadsbo, men klagar inte. Jag trivs som fisken i vattnet.

Ledord: Soffa, sömn, vin.

Kommentarer
Postat av: Challe

Hej Magstar. Läser ganska ofta i din blogg och märker att Gotland återkommer. Vad är grejen? Om jag fattat rätt är ju du från norrland.

2012-04-21 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0