Tror ändå de bara vill mig väl...

För någon vecka sedan så lade jag ut statusen "Fikar med ny kamrat. Trevligt" på Facebook.
Det behövdes inte mer för att jag skulle bli korsförhörd av mina vänner och arbetskmrater när jag åkte hem till Staden av sten. "Så vem är det du träffat..?", "Läste att du träffat en..hrrm.. en kamrat...", "så kul att du träffat nån, vem är den lycklige, vad heter han?"...

Jag har fikat ca 15 ggr den senaste tiden, men bara skrivit det som status EN gång.
Det räckte.

Jag undrar hur frågorna hade låtit om jag skrivit det som Fb-status alla gånger jag fikat med gamla och nya kamrater, eller då jag kanske gjort mer än så...  ;)

Tjingtjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0