Kommunikation

Det där med kommunikation är aldrig lätt.. Det borde ju rimligtvis vara så att ju mer man kommunicerar med nån, desto tydligare borde budskapet bli. Ju längre tid kommunikationen pågår desto enklare borde den ju bli...
Har jag fel ?? Jag har en kommunikation som pågått länge.. Den jag kommunicerar med känner jag bättre än dom flesta.. Det är ömsesidigt.. Trots det så förstår vi inte varann..
Tolkningar, spekulationer, aningar och kanske allt för mycket kommunikation gör att det bara blir fel.. Nya situationer uppstår hela tiden.. Situationer som tär istället för när.. Det är sorgligt.. Jag har tydligen fel.. Jag hoppas nånstans att jag överbevisas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0