Kul TV

Mina Tv-vanor är inte särskilt regelbundna. Jag har aldrig lyckats följa en Tv-serie från början till slut. Det funkar inte, är på tok för rastlös.. Oftast sätter jag på Tv´n när jag behöver nåt sövande, nåt som leder mej bort från alla andra tankar som tumlar runt i skallen.. Det lyckas varje gång.. MEN.. Nu har det skett.. Nästan varje dag kommer jag ihåg att sätta på tv´n på samma tid.. Jag önskar verkligen att det var Discovery, Aktuellt eller nåt annat mer "rumsrent", nåt akademiskt korrekt, som jag fastnat för, men det är det inte.. Min intellektuella sida hulkar, medans min ytliga sida småskrattar och ler..

Varje dag sen en vecka tillbaka, kanske t o m en och en halv vecka, så bänkar jag mej framför dumburken kl 17.25, slår på Tv 3 och ser "2 and a half men".. Jag står med huvudet högt, kanske rodnar för ett ögonblick, men säger rakt och ärligt: Jag tycker det är kul !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0