Markus hälsade på.. Vi samtalade..

Markus: Snygga jeans du har..
Jag: Snygga !!??

Markus:
Ja.. För fem år sen..
Jag: Det var ju då jag köpte dom..

Markus: Varför har du dom nu då ??
Jag: Varför inte ?? Dom finns...

Markus: Dom var snygga för fem år sen, inte nu..
Jag: Jo, jag vet, men spelar det nån roll i helvetet...

Markus: Din kukbula syns...
Jag: Och...?

Markus: Lite kinky...
Jag: Bara för att jag har en som syns och inte du..?

Markus: Mmm.. Nää.. Dom är omoderna..
Jag: Kukbulorna ?

Markus: Dumjävel.. Jeansen !!!
Jag: Det är jag med.. Medvetet omodern, men inte ytlig..

Markus: Snälla.. Ta av dej jeansen..
Jag: Varför ?

Markus: Gissa...


Sicket meningslöst snack......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0